Κανονισμός Μητρώου Εκπαιδευτών

Κανονισμός Μητρώου Εκπαιδευτών

 

 


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Άρθρο 1. Εισαγωγή

 

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Πα.Δ.Α.) αποτελεί μονάδα του Ιδρύματος που εξασφαλίζει το συντονισμό και τη διεπιστημονική συνεργασία στην ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει διά βίου μάθησης. Η παροχή κάθε προγράμματος επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει δια βίου μάθησης, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, ήτοι πέραν των σπουδών πρώτου, δεύτερου και τρίτου κύκλου, παρέχεται αποκλειστικά μέσω του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΠΑ.Δ.Α. λειτουργεί σύμφωνα με το ν. 4957/2022 και τον Κανονισμό Λειτουργίας του, όπως κάθε φορά ισχύουν. Σύμφωνα με το ανωτέρω θεσμικό πλαίσιο, στο Κέντρο συγκροτείται Μητρώο Εκπαιδευτών, υπεύθυνος του οποίου είναι ο Διευθυντής Επιμόρφωσης του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

 

 

Άρθρο 2. Κατηγορίες Εκπαιδευτών

 

Εκπαιδευτές στα προγράμματα του Κέντρου μπορούν να είναι: α) Τα μέλη ΔΕΠ του ΠΑ.Δ.Α. και όλων των ΑΕΙ της ημεδαπής και αλλοδαπής, β) οι ερευνητές ερευνητικών και τεχνολογικών φορέων του άρθρου 13Α του ν. 4310/2014, γ) οι επισκέπτες Καθηγητές και επισκέπτες ερευνητές, ερευνητές επί συμβάσει, συνεργαζόμενοι καθηγητές και διδάσκοντες στους οποίους έχει  ανατεθεί αυτοδύναμο διδακτικό έργο σε προγράμματα τυπικής εκπαίδευσης δ) τα μέλη Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. του ΠΑ.Δ.Α., ε) εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΠΑ.Δ.Α.

 

 

Άρθρο 3. Εκπαιδευτές σε προγράμματα εξ αποστάσεως

 

Προϋπόθεση συμμετοχής σε προγράμματα που υλοποιούνται με τη χρήση νέων τεχνολογιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μπορεί να αποτελεί η πιστοποιημένη γνώση ή εμπειρία χειρισμού Η/Υ, όπως καθορίζεται από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο. Η πιστοποιημένη γνώση αποδεικνύεται σύμφωνα με όσα προβλέπει το εκάστοτε ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

 

 

Άρθρο 4. Επιλογή Εκπαιδευτών

 

  1. Για την υλοποίηση των προγραμμάτων επιμόρφωσης και διά βίου μάθησης ο κάθε Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος προχωρά στην επιλογή των εκπαιδευτών όπως ειδικότερα ορίζεται στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου. Πάσης φύσεως αιτήματα προς τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας – Ε.Λ.Κ.Ε. (όπως αιτήματα για δημοσίευση πρόσκλησης ή σύναψη σύμβασης) κατατίθενται στη Μονάδα Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης (Μ.Ο.Δ.Υ.) του Ε.Λ.Κ.Ε. από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο, ύστερα από σχετικό έγγραφο αίτημα του Ακαδημαϊκού Υπευθύνου προς αυτόν. Σε περίπτωση επιλογής εκπαιδευτή από το Μητρώο Εκπαιδευτών ή τρίτου που μετά την επιλογή εγγράφεται στο Μητρώο, ο Επιστημονικός Υπεύθυνος καταθέτει στον Ε.Λ.Κ.Ε. μαζί με το έντυπο έγκρισης απασχόλησης εκπαιδευτή/ών και βεβαίωση του Διευθυντή Επιμόρφωσης, η οποία πιστοποιεί την ένταξη του/των εκπαιδευτή/ών στο συγκεκριμένο Θεματικό Πεδίο του Μητρώου.
  2. Η επιλογή των εκπαιδευτών από τον Ακαδημαϊκό Υπεύθυνο διενεργείται ως εξής: α) μεταξύ των εκπαιδευτών για τους οποίους δεν απαιτείται η υποβολή αίτησης για ένταξη στο Μητρώο Εκπαιδευτών (περιπτώσεις α΄ έως δ΄ του άρθρου 2 του παρόντος Κανονισμού), είτε απευθείας, σύμφωνα με παρ. 3 του άρθρου 243 του ν. 4957/2022, είτε με πρόσκληση που απευθύνει ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος αποκλειστικά στην κατηγορία αυτή εκπαιδευτών, β) μεταξύ των εγγεγραμμένων στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Κέντρου, είτε απευθείας, σύμφωνα με την περίπτ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 243 του ν. 4957/2022, είτε με πρόσκληση που απευθύνει ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος αποκλειστικά στην κατηγορία αυτή εκπαιδευτών, γ) επιλογή τρίτων ύστερα από δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, σύμφωνα με την περίπτ. γ΄ της παρ. 4 του άρθρου 243 του ν. 4957/2022 οι οποίοι – εφόσον επιλεγούν – εγγράφονται στο Μητρώο Εκπαιδευτών.
  3. Στις περιπτ. α΄ και β΄ της παρ. 2 του παρόντος άρθρου, όταν ακολουθείται η διαδικασία της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, αυτή αναρτάται τουλάχιστον στην ιστοσελίδα του Κέντρου και απευθύνεται στην αντίστοιχη κατηγορία εκπαιδευτών. Σε κάθε πρόσκληση προσδιορίζονται τα θεματικά πεδία, τα στοιχεία που καθορίζουν τις απαιτήσεις διαθεσιμότητας των διδασκόντων καθώς και τα ειδικότερα κριτήρια και προσόντα με τα οποία θα πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση των υποψηφίων. Οι ενδιαφερόμενοι καταθέτουν αίτηση συμμετοχής, όπως προσδιορίζεται στην πρόσκληση, αξιολογούνται, με βάση τα κριτήρια που αυτή ορίζει, από τον Ακαδημαϊκό Υπεύθυνο, ο οποίος, μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, γνωστοποιεί αυτήν στον Επιστημονικό Υπεύθυνο, ο οποίος καταθέτει στην Επιτροπή Ερευνών σχετικό αίτημα για έγκριση απασχόλησης ακολουθώντας τις διαδικασίες του Ε.Λ.Κ.Ε., σύμφωνα με τον ν. 4957/2022, ιδίως τις παρ. 3 και 4α΄ του άρθρου 243, και τον Οδηγό Χρηματοδότησης και Διαχείρισης.
  4. Σε ειδικές περιπτώσεις, το Συμβούλιο μπορεί να εγκρίνει τριμελή επιτροπή για την επιλογή εκπαιδευτή, μετά από σχετικό αίτημα του Ακαδημαϊκού Υπευθύνου. Στην περίπτωση απευθείας επιλογής από το Μητρώο Εκπαιδευτών, ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος μετά από σχετικό αίτημα πρόσβασης στο Μητρώο προς τον Διευθυντή Επιμόρφωσης προχωρά στην επιλογή του/ων εκπαιδευτή/ών από συγκεκριμένο/α Θεματικό/ά Πεδίο/α σύμφωνα με τις ανάγκες του εκπαιδευτικού προγράμματος. Στην περίπτωση γ΄ της παρ. 2 του παρόντος άρθρου ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος, σε συνεργασία με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο, ακολουθεί τις διαδικασίες του Ε.Λ.Κ.Ε. όπως αυτές προβλέπονται για τις δημόσιες προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος (άρθρο 243 παρ. 4γ΄ ν. 4957/2022).

 

 

Άρθρο 5. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών

 

  1. Οι Εκπαιδευτές του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην πλατφόρμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στο εκπαιδευτικό υλικό για την ορθή υλοποίηση του προγράμματος, δικαίωμα πρόσβασης σε υποδομές, αίθουσες και εξοπλισμό του Ιδρύματος, που έχουν διατεθεί από το εκάστοτε αρμόδιο όργανο για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος, σε καθορισμένες ώρες και ημέρες και για συγκεκριμένο σκοπό, καθώς και δικαίωμα σε οτιδήποτε άλλο ορίζεται στη σύμβασή τους με τον Ε.Λ.Κ.Ε. του ΠΑ.Δ.Α..
  2. Οι Εκπαιδευτές του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. έχουν υποχρέωση να είναι αμερόληπτοι, να είναι συνεπείς με το ωράριο των μαθημάτων τους και με την αποστολή και ανάρτηση του εκπαιδευτικού τους υλικού, να είναι διατεθειμένοι να αναγνωρίζουν και να επανορθώνουν σφάλματα, να βασίζουν την αξιολόγηση τους μόνο σε αξιοκρατικά κριτήρια, καθώς και σε κάθε άλλο στοιχείο που προβλέπεται ρητά από το νόμο και τους κανονισμούς του Ιδρύματος, να αποφεύγουν κάθε διάκριση και να μην επιτρέπουν να επηρεάζεται η επαγγελματική τους συμπεριφορά από προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες, να συμπεριφέρονται με σεβασμό προς τους συναδέλφους τους και προς τους εκπαιδευόμενους, να είναι ευγενικοί, εξυπηρετικοί, να ενεργούν εγκαίρως για οτιδήποτε προκύψει. Να είναι συνεπείς και να τηρούν το σύνολο των υποχρεώσεών τους όπως αυτές απορρέουν από τη σύμβασή τους με τον Ε.Λ.Κ.Ε. του ΠΑ.Δ.Α.

 

 

Άρθρο 6. Ένταξη στο Μητρώο Εκπαιδευτών

 

Σύμφωνα με το άρθρο 117 του ν. 4957/2022, στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. συγκροτείται Μητρώο Εκπαιδευτών, υπεύθυνος του οποίου είναι ο Διευθυντής Επιμόρφωσης. Το Μητρώο Εκπαιδευτών του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων. Το Μητρώο Εκπαιδευτών του Κέντρου είναι ανοικτό σε αιτήσεις υποψηφίων. Το ελάχιστο ακαδημαϊκό προσόν για την ένταξη στο Μητρώο Εκπαιδευτών είναι ο βασικός τίτλος σπουδών Ανώτατης Εκπαίδευσης από Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμος αναγνωρισμένος τίτλος της αλλοδαπής, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Αν για κάποιο θεματικό πεδίο απαιτούνται πρόσθετα ελάχιστα προσόντα για την ένταξη, αυτό αναγράφεται στην εγκριτική απόφαση ίδρυσης του θεματικού πεδίου από το Συμβούλιο.
Η αίτηση για ένταξη στο Μητρώο υποβάλλεται ηλεκτρονικά σε ειδική πλατφόρμα που έχει διαμορφωθεί για τον σκοπό αυτό στην ιστοσελίδα του Κέντρου. Η αίτηση υποβάλλεται για ένα ή περισσότερα από τα θεματικά πεδία που έχουν οριστεί από το Συμβούλιο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. σύμφωνα με το άρθρο 7 του παρόντος Κανονισμού. Τα παραπάνω πεδία μπορούν να αναθεωρηθούν ή να εμπλουτιστούν με σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου του Κέντρου, σύμφωνα με τα Προγράμματα που θα εγκρίνονται και θα διενεργούνται.
Για την ένταξη στο Μητρώο Εκπαιδευτών κάθε ενδιαφερόμενος υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση, επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά έγγραφα που απαιτεί το Συμβούλιο μεταξύ των οποίων βιογραφικό σημείωμα, τίτλους σπουδών, εργασιακή εμπειρία, διδακτική εμπειρία σε ενήλικες (σε ώρες), πιστοποιήσεις άλλων γνώσεων κ.α. Όλοι οι τίτλοι, πιστοποιητικά και οι βεβαιώσεις της αλλοδαπής που επικαλούνται οι υποψήφιοι πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένοι στην Ελληνική γλώσσα από αρμόδια κατά το νόμο Αρχή.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων αξιολογούνται από το Συμβούλιο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή Επιμόρφωσης του Κέντρου και με απόφαση του Συμβουλίου, εφόσον ικανοποιούνται τα ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα, εντάσσονται στο Μητρώο Εκπαιδευτών. Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ΠA.Δ.Α. δύναται να ζητήσει από τους ενδιαφερόμενους επιπλέον δικαιολογητικά ή άλλα αποδεικτικά έγγραφα για την πιστοποίηση των στοιχείων της αίτησής τους. Σε περίπτωση θετικής αξιολόγησης ο ενδιαφερόμενος εγγράφεται στο Μητρώο. Σε περίπτωση εν όλω ή εν μέρει απόρριψης (για συγκεκριμένο/α θεματικό/ά πεδίο/α) της αίτησης, τα αποτελέσματα της Αξιολόγησης κοινοποιούνται στον ενδιαφερόμενο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Εάν ο ενδιαφερόμενος διαφωνεί με το αποτέλεσμα της αξιολόγησης υποβάλει αίτηση θεραπείας στο Συμβούλιο του Κέντρου εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση του αποτελέσματος. Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δε δεσμεύεται για την υποχρεωτική αξιοποίηση/συμμετοχή σε κάποιο από τα προγράμματα του Κέντρου όλων των ενταγμένων στο Μητρώο. Στη διακριτική ευχέρεια του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. συμπεριλαμβάνεται η ανάθεση και η σύναψη σύμβασης, αποκλειόμενης οποιασδήποτε αξίωσης των ενδιαφερομένων.

 

 

Άρθρο 7. Θεματικά πεδία Μητρώου Εκπαιδευτών

 

Η αίτηση για ένταξη στο Μητρώο Εκπαιδευτών υποβάλλεται σε ένα ή περισσότερα από τα κάτωθι θεματικά πεδία που έχουν οριστεί από το Συμβούλιο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

 
Θεματικά Πεδία 
 

Αγωγή και Επικοινωνία

Αγωγή και Φροντίδα στην Πρώιμη Παιδική ηλικία

Αιμοπετάλια

Αισθητικές Εφαρμογές laser

Αισθητική

Αισθητική Γυμναστική

Ακτινολογία

Αναγνώριση πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου ηθικής παρενόχλησης

Ανάλυση τροφίμων

Ανάπτυξη της δεξιότητας της ενσυναίσθησης στην ενδυνάμωση ασθενών

Ανάπτυξη της συναισθηματικής Νοημοσύνης

Αναπτυξιακά Έργα και Χωρικός Σχεδιασμός

Αξιολόγηση χρόνιου αναπνευστικού ασθενούς και βαρέως πάσχοντος ασθενή στη ΜΕΘ

Αξιοπιστία

Αρχαιομετρία

Αρχειονομία – Βιβλιοθηκονομία

Αρχιτεκτονική Εσωτερικών Χώρων

Αρχιτεκτονική Σύνθεση

Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός

Άσκηση και Φυσική Δραστηριότητα

Ασφάλεια και Υγιεινή της εργασίας

Αυτόλογη μετάγγιση

Αυτοματισμός παραγωγής και υπηρεσιών

Βάσεις Χωρικών Δεδομένων

Βασικές αρχές αντισηψίας Άσηπτη και καθαρή τεχνική

Βελονισμός

Βιοεπιστήμες

Βιοιατρικές επιστήμες

Βιοϊατρική

Βιοϊατρική Πληροφορική

Βιοϊατρική Τεχνολογία

Βιοιατρικός βελονισμός

Βιομηχανική Σχεδίαση και παραγωγή

Βιομηχανική Χημεία και καινοτόμα προϊόντα

Βιοστατιστική

Βιοφυσική

Γεροντολογία – Γηριατρική

Γεωδαισία

Γεωπληροφορική και Διαχείριση Γης

Γεωτεχνική Μηχανική

Γεωχωρικές Τεχνολογίες

Γηριατρική

Γνωσιακή Επιστήμη

Γραφιστική

Δερματολογία

Δημόσια Υγεία

Διαβητολογική Νοσηλευτική

Διάβρωση φθορά και προστασία υλικών

Διαγνωστικές Μέθοδοι μη καταστρεπτικού ελέγχου και Ενόργανη Χημική Ανάλυση

Διαδραστικά πολυμέσα

Διαπολιτισμική εκπαίδευση

Διατροφή και Μεταβολισμός

Διατροφής

Διαχείριση Γνώσης

Διαχείριση και Βελτιστοποίηση Ενεργειακών Συστημάτων

Διαχείριση Συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο της φροντίδας της υγείας

Διαχείριση συλλογών και συνόλων

Διαχείριση χρόνιου και οξέος πόνου

Διδασκαλία της Πληροφορικής του STEM και της Ρομποτικής στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Δίκτυα Επικοινωνιών

Δίκτυα υπολογιστών

Διοίκηση Επιχειρήσεων

Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας

Διοίκηση Τουρισμού

Διοικητική των Επιχειρήσεων (Management)

Διορθωτική Ψιμυθίωση διαρκείας

Δομικά και Σύνθετα υλικά

Δομοστατικά Έργα

Δομοστατική Μηχανική

Δυσλειτουργίες πυελικού εδάφους

Ειδικές θεραπείες  Αισθητικής

Ειδική αγωγή

Εικαστικές Εφαρμογές

Εισαγωγικές έννοιες – ποιοτικές μέθοδοι πρόβλεψης – ανάλυση κρίσεων

Εκπαίδευση και Εκπαιδευτικές τεχνολογίες

Εκπαιδευτικές Μέθοδοι Υλοποίησης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικός σχεδιασμός

Ενδοκρινολογία

Ενεργειακά και Περιβαλλοντικά Έργα

Ενεργειακά Συστήματα

Ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας

Ενσωματωμένα συστήματα

Εξόρυξη δεδομένων

Επαλήθευση εργαστηριακών μεθόδων και διαπίστευση κλινικών εργαστηρίων

Επανεκπαίδευση αναπνευστικού προτύπου σε υγιείς και πάσχοντες

Επείγουσα Νοσηλευτική

Επιδημιολογία

Επικοινωνίες και Δίκτυα Δεδομένων

Επιστήμες οίνου αμπέλου και ποτών

Επιστήμες υγείας

Επιστήμη και ιδιότητες Επιφανειών και Διεπιφανειών

Επιστήμη και Τεχνική των Υλικών

Επιστήμη και Τεχνολογία του χρώματος

Επιστήμη και τεχνολογία τροφίμων

Επιχειρήσεις Τουρισμού και Φιλοξενίας

Εργαστηριακά θέματα σπερματολογίας

Εργαστηριακή Αιματολογία

Εργαστηριακή διάγνωση μεταβολικών και αυτοάνοσων νοσημάτων

Εργοθεραπεία

Εργονομία

Έρευνα – Διάσωση – Ασφάλεια

Εσωτερική Αρχιτεκτονική

Εφαρμογές Πληροφορικής

Εφαρμοσμένες Πολιτικές και Τεχνικές Προστασίας Περιβάλλοντος

Ηλεκτρικές Βιομηχανικές Διατάξεις και Αυτοματισμοί

Ηλεκτροβελονισμός

Ηλεκτρολογία

Ηλεκτρονική

Ηλεκτρονική και Υλικά

Θέματα βιοασφάλειας

Θεωρία και Τεχνική φωτογραφίας και Βίντεο

Θεωρίες μάθησης στις Θεωρητικές Επιστήμες

Ιατρική Φυσική

Καρδιοτογραφία

Κατανεμημένα Συστήματα

Κατασκευαστική Τεχνολογία

Κλασικές και σύγχρονες φωτογραφικές εφαρμογές και προσεγγίσεις

Κλινικές εφαρμογές επιθεμάτων και αρνητικής πίεσης

Κλωστοϋφαντουργία

Κοινοτική Υγεία

Κοινωνική Εργασία

Κύηση

Λειτουργικότητα αξιολόγηση και επανεκπαίδευση σε αναπνευστικούς ασθενείς

Λεμφικό σύστημα

Λογισμικό

Λογιστική

Μαιευτική

Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ υπηρεσιών Βιοϊατρικών επιστημών

Μάρκετινγκ υπηρεσιών επιστημών υγείας

Μάρκετινγκ υπηρεσιών και προϊόντων αισθητικής

Μεθοδολογία Έρευνας

Μέθοδος αρνητικής πίεσης

Μετάδοση και Επεξεργασία Πληροφορίας

Μεταφορές Περιβάλλον και Διαχείρισης Έργων

Μηχανολογία

Μυοσκελετικές – νευρολογικές – ρευματολογικές δυσλειτουργίες

Ναυπηγική

Ναυτική μηχανολογία

Νέες τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις μεταφορές

Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

Νευροενδοκρινολογία

Νευροεπιστήμη

Νευρολογία – Νευροφυσιολογία

Νευρολογική Φυσικοθεραπεία

Νευρολογική φυσικοθεραπεία – Ηλεκτροθεραπεία

Νοσηλευτική

Νοσηλευτική Έρευνα – Βιοστατιστική και Φυσιολογία – Παθοφυσιολογία

Νοσηλευτική Χειρουργείου

Νοσολογία – Παθολογία

Ογκολογική αποκατάσταση

Ογκολογική Νοσηλευτική

Οδοντική Τεχνολογία

Οπτική Επικοινωνία

Οπτικοακουστικές Τέχνες

Ουσίες Δράσεις Περιβάλλον

Παθοφυσιολογία

Παιδαγωγική

Παιδαγωγική και Νέες Τεχνολογίες

Παραδοσιακός βελονισμός

Παχυσαρκία – κυτταρίτιδα

Περιβάλλον και Υγεία

Περιβαλλοντική Αειφορία

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Πλάσμα πλούσιο σε αιμοπετάλια

Πληροφοριακά Συστήματα

Πληροφοριακά Συστήματα και Λήψη Αποφάσεων 

Πληροφορική και Υπολογιστές

Ποιότητα και ασφάλεια τροφίμων

Ποιοτικός Έλεγχος

Πολιτικές Υγείας

Πολιτικοί Μηχανικοί

Ποσοτικές Μέθοδοι πρόβλεψης – χρονοσειρές – Αναλυτικά μοντέλα

Προαγωγή Υγείας και Πρόληψη

Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων

Προηγμένα Βιομηχανικά Συστήματα Παραγωγής

Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική & Ναυτική Μηχανολογία

Προσέγγιση κατανόηση και εφαρμογή καινοτόμων μορφών ηγεσίας

Ρομποτική

Στατιστική επεξεργασία δεδομένων με ειδικά λογισμικά

Συγγραφή Ιατρικής Έρευνας

Σύγχρονα επιθέματα

Σύγχρονα Υλικά Συντήρησης

Συμβουλευτική Φυσικοθεραπεία

Σύνθεση Εικόνων

Συντήρηση Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης

Συστήματα Ελέγχου

Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας

Συστήματα και Μέθοδοι στη Βιοϊατρική Τεχνολογία

Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) UAV (Unmanned Air Vehicle) \ UV (Unmanned Vehicle)

Συστήματα Πληροφόρησης

Σχεδίαση και εκτύπωση με τη βοήθεια Η/Υ

Σχεδιασμός γραφικών

Σχεδιασμός ενδύματος

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Μικροδιδασκαλίας

Σχεδιασμός Προγραμμάτων Εκπαίδευσης

Σχεδιασμός μεθοδολογία και συγγραφή ιατρικής έρευνας

Τεχνητή Νοημοσύνη

Τεχνικοί Ασφαλείας

Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών

Τεχνολογία παραγωγής κρασιού

Τεχνολογία παραγωγής μπύρας

Τεχνολογία Πληροφορικής και των Υπολογιστών

Τεχνολογίες Drones

Τεχνολογίες IoT

Τεχνολογίες Διαδικτύου και Πολυμέσων

Τεχνολογίες Ήχου Βίντεο και Μετάδοσης

Τεχνολογίες Πληροφορικής

Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη Εκπαίδευση

Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Ιατρική και τη Βιολογία

Τηλεπικοινωνίες Πληροφορική και Επεξεργασίας Σήματος

Τοκετός

Τοξικολογία

Τοπογραφία και Γεωπληροφορική

Υγιεινή και Ασφάλεια της Εργασίας

Υδραυλική Μηχανική

Υλικό Υπολογιστών

Υπερτρίχωση – Δασυτριχισμός

Υπολογιστικά Συστήματα

Φαρμακολογία

Φυσικοθεραπεία

Φυσικοθεραπεία – Αποκατάσταση άνω άκρου

Φυσικοθεραπεία – Γηριατρική

Φυσικοθεραπεία – Ογκολογία

Φυσιολογία

Φωτογραμμετρία

Φωτογραφία

Χαρτογραφία

Χρηματοοικονομική

Χώρος και Εικαστικές Τέχνες

Ψηφιακά μοντέλα εδάφους

Ψηφιακά συστήματα

Ψηφιακές Εφαρμογές στην Προστασία – Ανάδειξη της Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Ψηφιακός μετασχηματισμός και νέες τεχνολογίες

Ψιμυθίωση

Ωτοβελονισμός

 

 

 

Άρθρο 8. Aποδεικτικά πιστοποίησης γνώσεων επιμόρφωσης ή κατάρτισης

 

Τα δικαιολογητικά επιμόρφωσης στο πλαίσιο μη τυπικής εκπαίδευσης που υποβάλλονται από τον υποψήφιο κατά την αίτησή του θα πρέπει να περιλαμβάνουν με σαφήνεια τον επιμορφωτικό φορέα (δημόσιος ή ιδιωτικός), το αντικείμενο της επιμόρφωσης/κατάρτισης, το χρονικό διάστημα πραγματοποίησης της επιμόρφωσης/κατάρτισης, τη διάρκεια της αποκλειστικά σε ώρες (κατ’ ελάχιστο 25 ώρες) και ό,τι άλλο προβλέπει το εκάστοτε ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιμόρφωση/κατάρτιση δεν λαμβάνεται υπόψη. Ώρες που δεν αναφέρονται σε σχετική βεβαίωση μπορούν να αποδειχθούν από το πρόγραμμα σπουδών της επιμόρφωσης/κατάρτισης. Δε γίνεται αποδεκτή η επιβεβαίωση ωρών επιμόρφωσης/κατάρτισης με Υπεύθυνες Δηλώσεις του υποψηφίου.

 

 

Άρθρο 9. Πιστοποίηση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

 

Εφόσον το θεσμικό πλαίσιο απαιτεί πιστοποίηση για τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων, το πιστοποιητικό αυτό αποτελεί απαραίτητο προσόν ένταξης στο Μητρώο Εκπαιδευτών.

 

 

Άρθρο 10. Ξένες γλώσσες

 

 

Η πιστοποίηση του επιπέδου γνώσης των ξένων γλωσσών, εφόσον αυτό απαιτείται από τη σχετική πρόκληση, αποδεικνύεται με βάση τα προβλεπόμενα στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

 

 

Άρθρο 11. Εργασιακή εμπειρία

 

Η πιστοποίηση της εργασιακής εμπειρίας, εφόσον αυτό απαιτείται από τη σχετική πρόκληση, αποδεικνύεται από βεβαίωση του εργοδότη ή του οικείου ασφαλιστικού φορέα, από την οποία θα πρέπει να προκύπτει σαφώς το αντικείμενο και το διάστημα απασχόλησης, καθώς και το είδος της εργασιακής σχέσης.