Email isamanta@uniwa.gr, Τηλ 6945373858
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε ώστε να συνδυάζει τις γνώσεις της διοικητικής επιστήμης και τις απαραίτητες ικανότητες, πλαισιωμένες με τις επιστημονικές γνώσεις και τις ικανότητες αξιοποίησης των σύγχρονων τεχνολογιών και ειδικότερα της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών. Επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη του πεδίου της Διαχείρισης της Τεχνολογίας, που θα ενδυναμώσει τους ωφελούμενους να διαχειρίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσουν ένα προσωπικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο στην συνέχεια θα επωφεληθούν οι επιχειρήσεις προς την κατεύθυνση της Στρατηγικής ανάπτυξης μέσω των social media.
Με αυτό το μείγμα γνώσεων και ικανοτήτων οι ωφελούμενοι θα μπορούν να αντιλαμβάνονται την πολυπλοκότητα των προβλημάτων, να λαμβάνουν στρατηγικές και λειτουργικές αποφάσεις και να υλοποιούν αποτελεσματικές λύσεις. Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν θα τους καταστήσουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς στην αγορά εργασίας , αφού θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά περίπλοκα επιχειρηματικά προβλήματα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό, συνεχώς μεταβαλλόμενο και τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο.
Σκοπός του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου, λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας.
Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί να:
Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και απευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους και συγκεκριμένα σε επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων αλλά και σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις και να εμβαθύνουν στο αντικείμενο.
Δεκτοί στο πρόγραμμα γίνονται απόφοιτοι τριτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
450€
Καθηγήτρια
Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, digital marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ επιβλέπει τόσο διδακτορικές διατριβές ενώ είναι μέλος τριμελούς επιτροπής εκπόνησης διδακτορικών διατριβών καθώς και πολλές διπλωματικές εργασίες σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Συμμετείχε ως εισηγήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων. Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα είτε ως επιστημονική είτε ως μέλος ερευνητικής ομάδας. Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ)
Οι ερευνητικές της εργασίες, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες ενώ έχει διατελέσει co-Editor για το επιστημονικό περιοδικό Journal of Marketing and Operations Management Research, co-Editor Working Papers Series, Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων. Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management.