210 5381829
Σκοπός του Προγράμματος :
Σκοπός του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης, την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας.
Το πρόγραμμα στοχεύει στο να μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να δημιουργήσουν ή να διαχειριστούν μόνοι τους τις διαφημιστικές τους καμπάνιες μέσω του Facebook -Instagram. Γίνεται παρουσίαση και εκπαίδευση στο ηλεκτρονικό marketing μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και τα διαφημιστικά εργαλεία και τεχνολογίες που προσφέρει το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.
Ανάλογα με τους στόχους στο marketing όπως για παράδειγμα αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, προώθηση πωλήσεων, πελατειακή πίστη, νέοι πελάτες , θα μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία για να έχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Με όχημα την δημιουργία επαγγελματικής σελίδας στα ΜΚΔ θα μπορούν να βρίσκουν το κοινό στόχο, να προσελκύουν την προσοχή του και να πετυχαίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και να ελέγχουν τα αποτελέσματα ώστε να βελτιώνουν συνεχώς τις διαφημιστικές προσπάθειες.
Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης , την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media και θα διδαχτούν τον ορθό τρόπο σχεδιασμού μιας στρατηγικής social media.Εξετάζοντας τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας αλλά και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν για την προβολή των στόχων της επιχείρησης και την μεγιστοποίηση της εταιρικής προβολής.
Απόφοιτοι Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Δεν προϋποθέτει γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Διατίθεται αποκλειστικά για τους ωφελούμενους της Δράσης της Δ.ΥΠ.Α. “Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες” δωρεάν.
Καθηγήτρια
Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, digital marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ επιβλέπει τόσο διδακτορικές διατριβές ενώ είναι μέλος τριμελούς επιτροπής εκπόνησης διδακτορικών διατριβών καθώς και πολλές διπλωματικές εργασίες σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Συμμετείχε ως εισηγήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων. Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα είτε ως επιστημονική είτε ως μέλος ερευνητικής ομάδας. Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ)
Οι ερευνητικές της εργασίες, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες ενώ έχει διατελέσει co-Editor για το επιστημονικό περιοδικό Journal of Marketing and Operations Management Research, co-Editor Working Papers Series, Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων. Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management.