Υποστήριξη Προγράμματος
Η Προπονητική Ζωής αποτελεί μορφή προσωπικής ή επαγγελματικής ανάπτυξης, κατά την οποία ένα άτομο, που ονομάζεται coach, παρέχει υποστήριξη, εμψύχωση και τεχνογνωσία προς άλλα άτομα, με σκοπό την επίτευξη ενός συγκεκριμένου προσωπικού ή επαγγελματικού στόχου ή μιας προσδοκίας. Βασικός σκοπός του Προγράμματος είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους εξειδικευμένες και καινοτόμες γνώσεις, που υποστηρίζονται από την πλέον σύγχρονη ελληνική και ξένη βιβλιογραφία και που έχουν εφαρμογές στην προσωπική, συνεργατική, επαγγελματική, οικονομική, οικογενειακή, ψυχολογική και κοινωνική ανάπτυξη, ισορροπία και ευεξία του ατόμου. Επιπλέον, σκοπός του προγράμματος είναι να παρέχει τη δυνατότητα, μέσα από σύγχρονα μοντέλα διδασκαλίας και επικοινωνιακής ανατροφοδότησης, στους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν, να εμβαθύνουν και να αναπτύξουν τις βασικές δεξιότητες, τη μεθοδολογία και τις εφαρμογές του coaching, βάσει των διεθνών οργανισμών και προτύπων. Συνδυάζει ισορροπημένα την επιστημονική γνώση με την πρακτική προσέγγιση. Οι θεματικές ενότητες είναι διαρθρωμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρουν τις απαραίτητες δεξιότητες, τα τεχνικά εργαλεία και τα μοντέλα για τη διαμόρφωση Επαγγελματιών Προπονητών (Coaches).
Επιπρόσθετα, αναλύονται και πρακτικά εμπεδώνονται για τον σύγχρονο επαγγελματία Δημόσιας Υγείας όλες οι πτυχές της πρωτοποριακής οικοθεραπείας. Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται επίσης, οι θεραπευτικές πτυχές του περιβάλλοντος και οι εφαρμογές της οικοψυχολογίας για την ανθρώπινη υγεία και ευεξία, την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, καθώς και για την παροχή συμβουλών και θεραπείας σε ατομικό και κυρίως κοινοτικό επίπεδο.
Μοριοδότηση Προγράμματος:
* Η μοριοδότηση είναι σύμφωνα με την εκάστοτε κείμενη διαδικασία.
Το πρόγραμμα απευθύνεται στο γενικό πληθυσμό που επιθυμεί να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις στο πεδίο της Προπονητικής Ζωής, με έμφαση στην παροχή υποστήριξης, εμψύχωσης και τεχνογνωσίας προς άλλα άτομα, με σκοπό την επίτευξη ενός συγκεκριμένου προσωπικού ή επαγγελματικού στόχου ή μιας προσδοκίας, καθώς και στις θεραπευτικές πτυχές του περιβάλλοντος και τις εφαρμογές της οικοψυχολογίας για την ανθρώπινη υγεία και ευεξία.
Το κόστος του σεμιναρίου είναι 130 ευρώ συνολικά και καταβάλλεται εφάπαξ.
(Η κατάθεση των χρημάτων κατοχυρώνει και την εγγραφή σας, αποστείλετε αποδεικτικό κατάθεσης στο mail: gramkediv@uniwa.gr)
*Για τη λήψη του πιστοποιητικού ο επιμορφούμενος/η δεν πρέπει να έχει καμία οικονομική και ακαδημαϊκή υποχρέωση απέναντι στο Πανεπιστήμιο.
Καθηγήτρια
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας
Η Καθηγήτρια. κ. Κωνσταντίνα Σκαναβή αποφοίτησε από την Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Λος Άντζελες, Καλιφόρνιας, ΗΠΑ.
Το 2019 μετακινήθηκε στο τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, όπου κατέχει την βαθμίδα της Καθηγήτριας, στο πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας.
Είχε οριστεί ως η πρώτη Κοσμήτορας της νεο-ιδρυθείσας Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Από το 2000-2019, διετέλεσε Διευθύντρια του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου όπου και υπηρέτησε ως Καθηγήτρια του τμήματος Περιβάλλοντος.
Από το 1988-2000, ήταν Καθηγήτρια στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Λος Άντζελες, Καλιφόρνιας, ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στα πεδία της Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας, Περιβαλλοντικής Υγείας και Αγωγής Υγείας. Έχει σχεδιάσει και προσφέρει πανεπιστημιακά μαθήματα στα πεδία της Περιβαλλοντικής Υγείας, Εκπαίδευσης και Επικοινωνίας καθώς και Προαγωγής Υγείας τόσο στην Αμερική όσο και στην Ελλάδα.
Η Καθηγήτρια Κωνσταντίνα Σκαναβή είναι συγγραφέας πολλαπλών άρθρων, κεφαλαίων και βιβλίων σε διεθνές επίπεδο και έχει παρουσιάσει το έργο της σε εκατοντάδες διαλέξεις και ομιλίες σε πολλές διαφορετικές χώρες. Μέσα στα ερευνητικά ενδιαφέροντά της είναι η προώθηση Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς και η Προαγωγής Υγείας καθώς και η ενεργός συμμετοχή των πολιτών στη λήψη των σχετικών αποφάσεων στα θέματα περιβάλλοντος και δημόσιας υγείας μέσα από στρατηγικές επικοινωνίας. Ασχολείται τόσο με την τυπική, όσο και την μη τυπική αλλά και άτυπη μορφή της εκπαίδευσης με στόχο την προσέγγιση όλων των κοινωνικών ομάδων.