Πληροφορίες προγράμματος

 

    60 Ώρες ασύγχρονη τηλεκπαίδευση

 

     Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων:
          20/3/2025           

 

     Έναρξη Μαθημάτων:
          Μη διαθέσιμη           

 

     Λήξη Μαθημάτων:
          Μη διαθέσιμη           

 

    4 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

 

    7 ECVET

 

    e-learning

 

     Πρόγραμμα που οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

 

Στοιχεία Επικοινωνίας:

Email isamanta@uniwa.gr, Τηλ 6945373858

Ανακοίνωση

Περιγραφή

Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στο ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και στην προώθηση προϊόντων μέσα από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop). Η επέλαση της πανδημίας και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την αλματώδη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές στην Ευρώπη (Eurostat, 2021). Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν χρήσιμες δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων. Επίσης θα παρουσιαστούν τρόποι αύξησης και προσέγγισης αγοραστικού κοινού μέσω συγχρόνων ηλεκτρονικών τεχνικών μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα το πρόγραμμα αυτό προαγάγει ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.

Ομάδα/Στόχος

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αναπτύξουν χρήσιμες ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων και να προαχθούν ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.

Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

 

  • Να γνωρίζουν τον τρόπο υλοποίησης ενός σχεδίου ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ,
  • Να κατανοήσουν τον τρόπο προώθησης μέσω κοινωνικών μέσων
  • Να σχεδιάζουν και να εκπονούν καμπάνιες marketing με ηλεκτρονικά μέσα,
  • Να συλλέγουν, να αξιοποιούν αποτελεσματικά και να εμβαθύνουν στα δεδομένα των πελατών
  • Να αξιολογούν και να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθούν και να βελτιώνουν διαφημιστικές καμπάνιες.

 

Δεκτοί στο πρόγραμμα γίνονται απόφοιτοι δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Κόστος

450 € 

 

Ισχύει εκπτωτική πολιτική ως εξής: 

  • Δυνατότητα 3 δόσεων
  • -50% σε Ευπαθείς ομάδες, ΑΜΕΑ, μονογονεϊκές οικογένειες άνεργοι, γονείς με ανήλικα τέκνα, φοιτητές
  • -30% Πρόωρη εγγραφή!
  • 40% εφάπαξ αποπληρωμή
  • -40% στην εγγραφή 3 ατόμων και άνω από εκπαιδευτικό οργανισμό, επιχείρηση, εταιρία κ.α.

Διδακτικές Ενότητες

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Πιστοποίηση

Υπεύθυνος Προγράμματος

Ειρήνη Σαμαντά

Καθηγήτρια

 

Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, digital marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ επιβλέπει τόσο διδακτορικές διατριβές ενώ είναι μέλος τριμελούς επιτροπής εκπόνησης διδακτορικών διατριβών καθώς και πολλές διπλωματικές εργασίες  σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Συμμετείχε ως εισηγήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων. Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα είτε ως επιστημονική είτε ως μέλος ερευνητικής ομάδας. Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ) 

Οι ερευνητικές της εργασίες, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες ενώ  έχει διατελέσει co-Editor για το επιστημονικό περιοδικό Journal of Marketing and Operations Management Research, co-Editor Working Papers Series, Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων. Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Email isamanta@uniwa.gr, Τηλ 6945373858

Νέα-Εκδηλώσεις

Είπαν για εμάς

×