Πληροφορίες προγράμματος

 

    300 ΩΡΕΣ
Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση 12 ώρες
Ασύγχρονη Εκπαίδευση: 288 ώρες

 

     Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων:
          10/2/2025           

 

Β’ κύκλος

 

     Έναρξη Μαθημάτων:
          17/2/2025           

 

     Λήξη Μαθημάτων:
          17/9/2025           

 

    14 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

 

    36 ECTS

 

    e-learning

 

     Πρόγραμμα που οδηγεί σε Πιστοποιητικό Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

 

Στοιχεία Επικοινωνίας:

Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη Προγράμματος Γιαννακούλη Βενετία Email: vgiannakouli@uniwa.gr   Επικοινωνία Προγράμματος Email: aiedu@uniwa.gr Τηλ.:  6955000341      

Ανακοίνωση

Β’ ΚΥΚΛΟΣ
Ξεκινάει ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος. Εγγραφές ανοιχτές!! 
Πρόωρη Εγγραφή -20% στα Δίδακτρα μέχρι 31/1/2025.

Περιγραφή

Το πρώτο στην Ελλάδα μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, με Πιστοποίηση Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, το οποίο παρέχει 36 Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες ECTS.

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εστιάζει στη χρήση της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) στην εκπαιδευτική διαδικασία, με έμφαση σε εργαλεία όπως το ChatGPT, στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και στο ρόλο των εκπαιδευτικών. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εξειδικευμένες δεξιότητες για την εφαρμογή της ΠΤΝ στην εκπαιδευτική πρακτική, την εξατομικευμένη μάθηση και την αξιολόγηση. Καθώς η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει την εκπαίδευση, το πρόγραμμα προετοιμάζει τους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες αυτών των τεχνολογιών για τη δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου, τη σχεδίαση μαθημάτων και την αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων.

 

Λαμβάνοντας υπόψη τις κατευθυντήριες γραμμές της UNESCO και τις πολιτικές και στρατηγικές ενσωμάτωσης της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) (Generative Artificial Intelligence – GenAI) στην εκπαίδευση, όπως αυτές εφαρμόζονται στα μεγαλύτερα ακαδημαϊκά ιδρύματα του κόσμου, αυτό το καινοτόμο και πρωτοπόρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια πολύπλευρη κατανόηση των δυνατοτήτων και περιορισμών της ΠΤΝ. Οι θεματικές ενότητες καλύπτουν ένα πλήρες φάσμα εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της ΠΤΝ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα εξετάζονται οι ψυχολογικές επιπτώσεις της ΠΤΝ και προτείνονται πρακτικές διαχείρισης αυτών των προκλήσεων. Δίνεται έμφαση στην ηθική και υπεύθυνη χρήση αυτών των εργαλείων και εξετάζονται στρατηγικές για την ανάπτυξη και ενσωμάτωση πολιτικών που προάγουν τον ψηφιακό γραμματισμό σε ΠΤΝ και την υπεύθυνη χρήση της ΠΤΝ στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως. Στο πλαίσιο αυτό εφαρμόζεται ένα υβριδικό μοντέλο ασύγχρονης (96%) και σύγχρονης (4%) εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το οποίο περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό, σύγχρονες τηλεματικές διδασκαλίες, ασύγχρονη παρακολούθηση διδασκαλιών, υποστηρικτικές παρουσιάσεις, podcasts, εκπαιδευτικά βίντεο, διαδραστικό υλικό, μελέτες περίπτωσης και πρόσθετες ψηφιακές πηγές. Μέσω πρακτικής εφαρμογής, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τις εφαρμογές και τις χρήσεις της ΠΤΝ στην εκπαίδευση, τη χρήση κατάλληλων προτροπών, τα βασικά εργαλεία ΠΤΝ για την υποστήριξη της διδασκαλίας και μάθησης, τη χρήση εργαλείων ΠΤΝ για αξιολόγηση και ανατροφοδότηση, την κατάρτιση σχεδίων διδασκαλίας με ΠΤΝ, το σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών με χρήση ΠΤΝ, πρακτικές χρήσης κοινωνικών δικτύων και ΠΤΝ στην εκπαίδευση και πρακτικές αντιμετώπισης θεμάτων ψυχικής υγείας και ΠΤΝ στην εκπαίδευση.

 

Μοριοδότηση

 
Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, η επιτυχής παρακολούθηση και ολοκλήρωση του προγράμματος θα εξασφαλίζει μοριοδότηση  σε εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης και άλλες κατηγορίες επαγγελματιών από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Συγκεκριμένα μοριοδοτείται ως ακολούθως:
 
  • Δύο (2) μόρια (μέγιστη μοριοδότηση) σε Υποψήφιους για διορισμό ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί στην γενική εκπαίδευση, την ειδική αγωγή και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13, Α’, 29.01.2019).
  • Δύο (2) μόρια (μέγιστη μοριοδότηση) σε  Υποψήφιους για διορισμό ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, με το σύστημα του ΑΣΕΠ, Κεφάλαιο Ε’ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13, Α’, 29.01.2019)
  • 10 μόρια (μέγιστη μοριοδότηση) για προσλήψεις εκπαιδευτικών των κατηγοριών TE και ΔΕ της Γενικής Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Υπουργική Απόφαση 48190/E1 (ΦΕΚ 1088, Β’, 2.04.2019).
  • 1,5 μόρια σε υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων σε ΚΔΒΜ, στο διδακτικό αντικείμενο των προκηρυσσόμενων ειδικοτήτων (ΦΕΚ 1151, Β’, 29.03.2018).
  • Δύο (2) μόρια σε υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ) του ν. 4186/2013 (Α’ 193), ν. 4186/2013 (Α’ 193), σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Κ1/125061/2017 – ΦΕΚ 2678/Β/31-7-2017 – στο διδακτικό αντικείμενο των προκηρυσσόμενων ειδικοτήτων.
  • Ένα (1) και έως δύο (2) μόρια στην επιλογή Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Προϊσταμένων των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, Συμβούλων Εκπαίδευσης, και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων και Προϊσταμένων των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων, σύμφωνα με τον Ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136, Α’, 3.08.2021).
  • Σε σχετικές προκηρύξεις του ΑΣΕΠ, στις οποίες η μοριοδότηση ορίζεται ανάλογα με τη θέση εργασίας και συνήθως υπολογίζεται η μοριοδότηση ανά μήνα και ώρες επιμόρφωσης.

Ομάδα/Στόχος

Απευθύνεται σε όσες και όσους επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Ιδιαίτερα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και των βαθμίδων, σχεδιαστές εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ακαδημαϊκούς και ερευνητές που επιδιώκουν να ενσωματώσουν την ΠΤΝ στη διδακτική τους πρακτική και στη διαχείριση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Επιπλέον, το πρόγραμμα απευθύνεται στο διοικητικό και ακαδημαϊκό προσωπικό και στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας που συμμετέχουν στον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών για την ηθική και υπεύθυνη χρήση της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

 

Επίσης, απευθύνεται σε φοιτητές και πτυχιούχους και επιστημονικές κατευθύνσεις από διάφορες ακαδημαϊκές σχολές και επιστημονικές κατευθύνσεις, καθώς και σε όσους επιθυμούν να πιστοποιηθούν ως ειδικοί στις εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση, αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει να προσελκύσει εκπαιδευτικούς, μαθητές και ακαδημαϊκούς που ενδιαφέρονται να εξοικειωθούν με τα εργαλεία της ΠΤΝ, τις ευρύτερες κοινωνικές επιπτώσεις και τον μετασχηματιστικό ρόλο της ΠΤΝ στην παιδαγωγική διαδικασία. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι πρωτοπόροι στην εκπαιδευτική καινοτομία, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον μετασχηματισμό της παιδαγωγικής διαδικασίας μέσω της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης.

 

Συστήνεται σε (Ομάδα/Στόχος):

 

1. Εκπαιδευτικoύς, Ακαδημαϊκούς και Επαγγελματίες Εκπαίδευσης:

  • Εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων: Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, Μεταδευτεροβάθμια, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Δημόσια και Ιδιωτική).
  • Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ): Επαγγελματίες που ασχολούνται με τη δια βίου μάθηση και την εκπαίδευση ενηλίκων.
  • Στελέχη Δομών Τυπικής και Μη Τυπικής Εκπαίδευσης: Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον σχεδιασμό και τη διοίκηση εκπαιδευτικών δομών.
  • Μελλοντικοί Εκπαιδευτικοί: Φοιτητές σε παιδαγωγικά προγράμματα ή προγράμματα κατάρτισης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

2. Διοικητικό και Ακαδημαϊκό Προσωπικό:

  • Διοικητικό Προσωπικό Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων: Επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διοίκηση και υποστήριξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό: Ακαδημαϊκοί και καθηγητές που συμμετέχουν στον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών για την ηθική και υπεύθυνη χρήση της ΠΤΝ στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

 

3. Σχολικοί Σύμβουλοι:

  • Σύμβουλους Εκπαίδευσης: Σχολικοί σύμβουλοι που υποστηρίζουν εκπαιδευτικούς και μαθητές, καθώς και όσοι εμπλέκονται στην προώθηση και εφαρμογή της ΠΤΝ στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

4. Στελέχη Εκπαίδευσης:

  • Στελέχη Υπουργείων και Εκπαιδευτικών Οργανισμών: Επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανάπτυξη εκπαιδευτικών πολιτικών και στρατηγικών στον τομέα της ΠΤΝ σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

 

5. Επαγγελματίες με Συναφή Εργασιακή Εμπειρία και Ενδιαφέρον:

  • Επαγγελματίες με συναφή εργασιακή εμπειρία στον Τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης: Επαγγελματίες που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στις εφαρμογές της ΠΤΝ στην εκπαίδευση.
  • Άτομα που επιδιώκουν εξειδίκευση ή πιστοποίηση: Επαγγελματίες που επιθυμούν να εξειδικευτούν ή να πιστοποιηθούν στις εφαρμογές της ΠΤΝ.

 

6. Απόφοιτοι Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και Φοιτητές:

  • Πτυχιούχοι διαφόρων κλάδων: Απόφοιτοι Θετικών Επιστημών, Ανθρωπιστικών Σπουδών, Κοινωνικών Επιστημών και Παιδαγωγικών, με ενδιαφέρον για την εφαρμογή της ΠΤΝ στην εκπαίδευση.
  • Φοιτητές και απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Άτομα που επιδιώκουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες στη χρήση της ΠΤΝ.

Κόστος

399€ 

Πρόωρη εγγραφή -20% μέχρι 31/1/2025

 

Εκπτωτική πολιτική 

 
Ισχύουν 3 δόσεις και οι ακόλουθες εκπτώσεις, οι οποίες δεν λειτουργούν συνδυαστικά και αθροιστικά.
 
  • Πρόωρη εγγραφή: έκπτωση 20%  (319€)
  • Εφάπαξ πληρωμή διδάκτρων: έκπτωση 25% (299€)
 
  • Ειδική εκπτωτική πολιτική για εγγραφές 3+ ατόμων από ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα ή οργανισμό: 25%
 
Επίσης, παρέχεται εκπτωτική πολιτική σε ειδικές κατηγορίες εκπαιδευομένων. Οι εκπτωτικές κατηγορίες δεν λειτουργούν συνδυαστικά και αθροιστικά.
 
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α (έκπτωση 20%)
  • Άνεργοι
  • Άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ)
  • Πολύτεκνοι
  • Γονείς που έχουν ανήλικα τέκνα με ειδικές ανάγκες
  • Φοιτητές Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής
 
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β (έκπτωση 15%)
  • Φοιτητές και νέοι ηλικίας έως και 30 ετών που είναι Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων
  • Εγγεγραμμένοι στους καταλόγους αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Μόνιμοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γενικής Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
  • Προσωπικό που εργάζεται στα ΑΕΙ, ΑΤΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα της ημεδαπής
  • Συμμετοχή στον ίδιο κύκλο σπουδών δύο ή περισσοτέρων ατόμων που συνδέονται με πρώτου και δεύτερου βαθμού συγγένεια

Διδακτικές Ενότητες

Εισαγωγή στην Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (ΠΤΝ)

Δυνατότητες και Οφέλη της Χρήσης της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) στην Εκπαίδευση

 ChatGPT και Εργαλεία Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) και Μηχανική Προτροπών

Περιορισμοί και Προκλήσεις της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) στην Εκπαίδευση

Ηθική και Υπεύθυνη Χρήση της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) στην Εκπαίδευση

Δημιουργία Εκπαιδευτικού Περιεχομένου με Τεχνητή Νοημοσύνη

Σχεδίαση και Ανάπτυξη Μαθημάτων και Προγραμμάτων Σπουδών με Χρήση Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης

Εξατομικευμένη Μάθηση με Χρήση Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης

Χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Αξιολόγηση και Ανατροφοδότηση

10η Ανάπτυξη Ψηφιακού Γραμματισμού στην Τεχνητή Νοημοσύνη για Εκπαιδευτικούς και Μαθητές

11η Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση

12η Ψυχολογία, Ψυχική υγεία και Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη

13η Ανάπτυξη Πολιτικών και Στρατηγικών Ενσωμάτωσης της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα

14η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη και το Μέλλον της Εκπαίδευσης

Πιστοποίηση

Υπεύθυνος Προγράμματος

Δρ. Χριστίνα Πατίτσα

Εξωτερική Συνεργάτις – PhD

 

Η Δρ. Χριστίνα Πατίτσα, με εξειδίκευση στην Συμβουλευτική και Κοινωνική Ψυχολογία, διαθέτει πλούσιο ακαδημαϊκό και ερευνητικό υπόβαθρο που συνδέεται με το αντικείμενο του προς έγκριση εκπαιδευτικού προγράμματος “ChatGPT και Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση”. Η μακρά εκπαιδευτική και ερευνητική της πορεία στον τομέα της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας και της εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τις ειδικές εκπαιδεύσεις της σε τεχνικές ψυχοθεραπείας και τη συμμετοχή της σε προγράμματα διαχείρισης κρίσεων και στρες, αποδεικνύουν την ικανότητά της να εξετάζει σε βάθος τις ηθικές και κοινωνικές προκλήσεις που προκύπτουν από την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων με 15ετή εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων.

Επιπλέον, η πρόσφατη ερευνητική της δραστηριότητα στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης στη δημόσια διοίκηση και της νευροεπιστήμης στην εκπαίδευση, ενισχύει την εξειδίκευσή της στο αντικείμενο του προγράμματος. Οι δημοσιεύσεις της και η συμμετοχή της σε διεθνή συνέδρια επιβεβαιώνουν την επιστημονική της επάρκεια και την ικανότητά της στην καθοδήγηση και υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος ως επιστημονικός υπεύθυνος.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη Προγράμματος

 

Επικοινωνία Προγράμματος

Τηλ.:  6955000341
 
 
 

Νέα-Εκδηλώσεις

Είπαν για εμάς

×