Email isamanta@uniwa.gr, Τηλ 6945373858
Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στο ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και στην προώθηση προϊόντων μέσα από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop). Η επέλαση της πανδημίας και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την αλματώδη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές στην Ευρώπη (Eurostat, 2021). Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι θα αναπτύξουν χρήσιμες δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων. Επίσης θα παρουσιαστούν τρόποι αύξησης και προσέγγισης αγοραστικού κοινού μέσω συγχρόνων ηλεκτρονικών τεχνικών μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα το πρόγραμμα αυτό προαγάγει ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.
Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αναπτύξουν χρήσιμες ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ και ηλεκτρονικών πωλήσεων και να προαχθούν ικανότητες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ηλεκτρονικά κανάλια διανομής.
Μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
Δεκτοί στο πρόγραμμα γίνονται απόφοιτοι δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
450 €
Καθηγήτρια
Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στην Σχολή Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (Μ.M.R) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία e-relationships, digital marketing, Διεθνές marketing, Στρατηγική Μάρκετινγκ και στη Μεθοδολογία Έρευνας. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ επιβλέπει τόσο διδακτορικές διατριβές ενώ είναι μέλος τριμελούς επιτροπής εκπόνησης διδακτορικών διατριβών καθώς και πολλές διπλωματικές εργασίες σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Συμμετείχε ως εισηγήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών επιχειρήσεων. Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα είτε ως επιστημονική είτε ως μέλος ερευνητικής ομάδας. Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια για την Διαχείριση Ερευνητικών Προγραμμάτων από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας. Έχει διατελέσει Μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) καθώς και Μέλος της Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων (ΚΕΠΕ)
Οι ερευνητικές της εργασίες, έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, και σε κεφάλαια επιστημονικών τόμων. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια καθώς και σε εθνικά επιστημονικά συνέδρια. Έχει συγγράψει έντεκα βιβλία και δύο μονογραφίες ενώ έχει διατελέσει co-Editor για το επιστημονικό περιοδικό Journal of Marketing and Operations Management Research, co-Editor Working Papers Series, Editor of the Chapter Book “Strategic-Marketing in Fragile-Economic-Conditions” Chapter Book published by IGI Global, καθώς και μέλος πολλών συντακτικών επιτροπών διεθνών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων. Μέλος Επιστημονικών Συλλόγων , Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών, European Academy of Management, European Operations Management.