210 5381829
Σκοπός του Προγράμματος :
Σκοπός του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης, την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας.
Το πρόγραμμα στοχεύει στο να μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να δημιουργήσουν ή να διαχειριστούν μόνοι τους τις διαφημιστικές τους καμπάνιες μέσω του Facebook -Instagram. Γίνεται παρουσίαση και εκπαίδευση στο ηλεκτρονικό marketing μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και τα διαφημιστικά εργαλεία και τεχνολογίες που προσφέρει το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.
Ανάλογα με τους στόχους στο marketing όπως για παράδειγμα αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, προώθηση πωλήσεων, πελατειακή πίστη, νέοι πελάτες , θα μπορούν οι εκπαιδευόμενοι να επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία για να έχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Με όχημα την δημιουργία επαγγελματικής σελίδας στα ΜΚΔ θα μπορούν να βρίσκουν το κοινό στόχο, να προσελκύουν την προσοχή του και να πετυχαίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και να ελέγχουν τα αποτελέσματα ώστε να βελτιώνουν συνεχώς τις διαφημιστικές προσπάθειες.
Ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης εστιασμένο στις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα και ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Digital Strategy μιας επιχείρησης, όπως και να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Στόχος είναι η κατανόηση της χρήσης των Social Media στη προβολή μιας επιχείρησης , την αύξηση των πωλήσεων, την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας του site αλλά και η δημιουργία των προϋποθέσεων για τη διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media και θα διδαχτούν τον ορθό τρόπο σχεδιασμού μιας στρατηγικής social media.Εξετάζοντας τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας αλλά και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν για την προβολή των στόχων της επιχείρησης και την μεγιστοποίηση της εταιρικής προβολής.
Απόφοιτοι Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Δεν προϋποθέτει γνώση της αγγλικής γλώσσας.
Διατίθεται αποκλειστικά για τους ωφελούμενους της Δράσης της Δ.ΥΠ.Α. “Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες” δωρεάν.
Ομ. Καθηγήτρια Διεθνούς Μάρκετινγκ - Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Η Δρ. Ειρήνη Σαμαντά είναι Ομ. Καθηγήτρια Διεθνούς Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Παράλληλα, έχει διατελέσει Διευθύντρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνας Αγοράς (M.M.R.) του Τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στους τομείς:
Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ενώ έχει επιβλέψει διδακτορικές διατριβές και πολυάριθμες διπλωματικές εργασίες. Συμμετέχει ενεργά σε ερευνητικά έργα, ως επιστημονικά υπεύθυνη ή μέλος ερευνητικής ομάδας, και έχει μακρά εμπειρία στην επιμόρφωση στελεχών επιχειρήσεων.
Έχει διατελέσει:
Συμμετέχει ως επιστημονική αξιολογήτρια σε ερευνητικά προγράμματα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας.
Το επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει:
Είναι μέλος επιστημονικών συλλόγων, όπως: